چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی:

ورزشکاران آسیب دیده تا سقف ۹۵ میلیون تومان هزینه درمان دریافت می کنند

1

دکتر سید اشکان اردیبهشت، دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی این فدراسیون در صورت وقوع آسیب ورزشی تا سقف ۹۵ میلیون تومان از این فدراسیون هزینه درمان دریافت می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر اردیبهشت در جریان مجمع عمومی انتخاباتی هیات پزشکی ورزشی استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن تبریک به دکتر غلامپور بابت انتخاب مجدد به عنوان رئیس این هیات ، اهمیت ساماندهی ورزشکاران را یادآور شد و گفت:برابر دو بخشنامه ابلاغی از سوی مقام عالی وزارت مبنی بر ساماندهی ۱۰ درصد جمعیت هر استان در قالب کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی،ضمن قدردانی از نگاه وزیر محترم به واقع این امر مسئولیت همه ما را سنگین تر کرده است لذا همان طور که در این بخشنامه ها تاکید شده فدراسیون پزشکی ورزشی باید زیرساخت های لازم را برای تحقق این مهم فراهم آورد.

وی ادامه داد: بنابراین تمام استان های ما با حمایت ادارات کل ورزش و جوانان استان ها بایستی با توان مضاعف در جهت تحقق این مهم گام بردارند.

دکتر اردیبهشت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی را فرصتی ارزشمند برای ورزشکاران دانست و گفت: پیرو مصوبه مجمع فوق العاده فدراسیون در اردیبهشت ماه سال جاری و موافقت وزارت ورزش و جوانان سرانه عضویت در این کمیته ۹۵ هزار تومان تعیین شد و همزمان سقف تعهدات فدراسیون به ورزشکاران آسیب دیده ۹۵ میلیون تومان تعیین گردید؛ به عبارتی ورزشکاران عضو کمیته خدمات درمانی معادل هزار برابر سرانه عضویت خود از فدراسیون پزشکی ورزشی خدمات دریافت می کنند یعنی تقریبا برای درمان آسیب های ورزشی مبلغی پرداخت نمی کنند.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی راه اندازی ، توسعه و حمایت از هیات های شهرستانی را به رئیس هیات پزشکی ورزشی استان یادآور شد و تصریح کرد: برای توسعه همه جانبه پزشکی ورزشی ضروری است که هیات های شهرستانی تقویت شوند.

نظم و انضباط مالی و اداری، پوشش پزشکی مسابقات و توسعه فعالیت های آموزشی از دیگر مواردی بود که دکتر اردیبشهت طی سخنان خود به آنها پرداخت.

گزارش تصویری

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.